Marokko 18/19 Blog 2

Weiter gehts.
Nach das am Sonntag letzte Blog gschrebe ha send Tessinner (die ich scho kenne und zufälligewis uf de Schiff troffe ha) und de Tschekie mitem Lada am üse Tisch cho und mer gänd e super luestige abig gha, ich ha e chli Tscheckiesch glernt 🤦🏼‍♂️😂 und hämmer üs viel über Autos und Overlanding unterhaltet.
Es isch öppe 00:30 worde bis mer ins bett gange sind.
Am nächste Tag hämmer alli gnueg ussgschlofet und e Duschi gmacht, denn geht der lange warten los... der Schiff chunnt um die 18:30 an und mer händ e ganze Nachmittag noch zu vertriebe.
Endlich um di 16:30 ist Land in Sicht, es geht aber noch locker 1,5 bis 2 Std.
Endlich in Marokko acho, zit zum usefahre vom Schiff.
Nach etwa 500 meter gfahre chömemer am Zoll, um 8i bim Zoll, verrückt!!! Stau stau und nohmal stau
Nach 3,5 Std isch de Ramon dure... nach 5,5 Std hämmer de Reto, Ueli und Ich auch gschafft.

Nach so viel Stunde bim Zoll fahremer naturlich nümm witer und mer schlofet in ein Parkplatz hier bim Hafe, es isch erlaubt hier zu schlofe und es isch überwacht. Zu erst aber noch e Teller Teigware esse und e Bierli trenke 🤗.
Nach eine Stürmische Nacht bin ich um 8 Uhr ufgstande weil ich will de Winde Problem löse... ich ha festgestellt das de Sicherig putzt isch, also ersetze und nach 5min wieder verbrennt, okke demfallhalbe Front usenand näh und fehlersueche... e chli Schlam von Frankrich isch auch wieder mal abecho 😂😂😂
Sooooo anschienend isch de Notschalterrelais wo futsch isch... schlussendlich ha jetzt de Überbrückt, ha ke Nottrennig mehr, ich weiss ich weiss, nicht optimal aber ich ha lieber e FunktionierendiWinde als keine... 🤷🏼‍♂️.
Dafür weiss ich jetzt was s erste was zu tun gibt wann wieder ind schwitz bi.
Jetzt aber, semmer Ready to go.
De offizielle Abenteuer kann starten.

Bis Bald

Kommentar schreiben

Kommentare: 2
  • #1

    Erich (Dienstag, 18 Dezember 2018 13:17)

    Danke für die tolle Beschreibung der Reise. In einer Hinterhof Garage wird dir auch geholfen.

  • #2

    Susi (Dienstag, 18 Dezember 2018 23:04)

    Yeeeaaahhh endliii looos!