Cornwall - weiter gehts

Da bin ich wieder!!!

Gestern nach dem Abendsesse hab ich noch ein paar fotos vom schloss im dunkel gmacht und denn war ich gnueg müed zum go penne...
Am morgen den semmer Richtung Land's End abgfahre und die schöne idee gehabt so nebenstrasse znäh... also die smale strass woni im erste Blog gschriebe ha sinds im ausgleich noh Autobahne gsi als die woni heut erwischt ha. 
Ha fast angscht gha das ich bliebe stecke, leck du mir hey... leider in dem stress bim fahre und so hämmer ke fotos gmacht.
Trotzdem hani ke büle und ke kraze am auto gmacht, ha gueti auge uf mis baby :) und bin guet in Land's End acho.
Am anfang hat so als e riese Entüschig usgsehe aber dann... hani 1 Stundeli spaziergang um die küste gmacht und ... poaahhh okke, doch noh cool...
So das hani etz au gsehe und next Ziel isch Tintagel, de heimat vom King Arthur... ufm weg hani noh schöni Ort gsehe und e surf lokation gfunde wo e Stop gmacht ha zum esse, endlich e mall fisch & chips, aber soooo was vom fein!
Und jetzt bini in Tintagel, schöne B&B gfunde grad in die nähe vom King Arthur's Schloss, hani kurz de dörfli gluegt und etz gniesse mir Englische Bier :)
Morn i luege ob am Schloss chume und werde weiter berichte!!

Cheers mate!!

Kommentar schreiben

Kommentare: 0